Effektiv ärendehantering
Ärendehantering som ger full kontroll över alla ärenden och är enkel att använda inom hela företaget
Från komplexa arbetsflöden till smidig hantering av ärenden – med DH Solutions ärendehanteringssystem får ni full kontroll över era ärenden. Systemet anpassas helt efter era behov och arbetsflöden, och implementeringen är såväl snabb som effektiv.
Genom att samla all information om både nya och tidigare ärenden på ett ställe blir det lättare för alla inblandade att följa, koordinera och hålla sig uppdaterade. Ärendehanteringssystemet stödjer dessutom kommunikation från flertalet kanaler, så hanteringen av ärenden är smidig, oavsett var de uppstår. Tack vare den integrerade statistikfunktionen får ni även en bra överblick på relevant data, ofta till nytta för att kunna fatta viktiga beslut i er verksamhet.
Vi på DH Solutions är experter på systemintegrationer, så att integrera vårt ärendehanteringssystem med andra till exempel affärssystem och CRM är inga konstigheter alls. Dessutom är systemet molnbaserat, så datan är lättåtkomlig och säkerheten är hög.
Låt oss tillsammans ta er verksamhet till nästa nivå, med vårt ärendehanteringssystem!
Över 4 000 personer jobbar redan effektivt med ärendehanteringssystemet från DH Solutions.
Enkelt att anpassa ärendehanteringen efter verksamhetens behov
Flexibelt system som är enkelt att anpassa efter verksamhetens specifika behov och arbetsflöde för ärendehantering. Anpassningen brukar inte ta lång tid, vilket möjliggöra en snabb start.
All information samlad på samma plats
All kommunikation i alla ärenden samlas på ett ställe, för att kunna följa, koordinera och hålla alla användare uppdaterade på ett enkelt sätt.
Stöd för kommunikation i flera kanaler
All kommunikation i alla ärenden samlas på ett ställe, för att kunna följa, koordinera och hålla alla användare uppdaterade på ett enkelt sätt.
Statistik ger underlag för rätt beslut
Överskådlig och relevant statistik ger underlag för att följa upp och fatta beslut i verksamheten. Detta skapar affärsnytta på riktigt och är uppskattat hos våra kunder.
Integration med andra system
DH Solutions jobbar mycket med systemintegrationer, vilket underlättar för oss att integrera ärendehanteringsplattformen med till exempel affärssystem, CRM och liknande.
Molnbaserat system
Vårt ärendehanteringssystem är molnbaserat, vilket gör den lättåtkomligt på dator, surfplatta och mobil. Datan i systemet hanteras säkert och säkerhetskopior tas dagligen.
Vi erbjuder
Dokument & Fakturering
- Skapa en välsorterad dokumentbank
- Nå dokumenten oavsett var du befinner dig.
- Kategorisera dokumenten efter t.ex. instruktioner, användarhandböcker och kravspecifikationer
- Importera artikel- och kundregister i systemet
- Skicka orderunderlag till faktureringssystemet
- Registrera arbetstid per ärende
Inventarier
- Koppla ärenden till era inventarier och bli uppdaterade när något behöver åtgärdas, bytas eller felanmälas
- Samla information automatiskt från Microsoft Configuration Manager
- Anpassa och editera antalet inventarietyper som skrivare, eller telefoner
FAQ
- Bygg en kunskapsdatabas i systemet
- Operatören skapar enkelt FAQ av noteringar i ärendet
- Kunskapsdatabasen blir kärnan för informationshantering där ärendeoperatörerna kan hitta lösningar på återkommande eller komplexa problem för att minska ledtiderna
Rapporter & Statistik
- Använd fördefinierade rapporter för en snabb och bra översikt av ärendenas prioritet, status och om de lösts i tid
- Ärendeöversikt per operatör, med information om aktiva ärenden, hur många och vilka som avslutats
- Mät antal ärenden, ärendetyper, SLA-avvikelser och andra faktorer. Använd underlaget för att optimera och strömlinjeforma organisationens processer
Ärendehantering
- Molnbaserat – arbeta direkt från webbläsaren i datorn, surfplattan eller mobiltelefonen
- Möjlighet till lokal installation
- Ärendekanaler via e-post, telefon eller självserviceportal
- Konfigurera och editera samtligt innehåll i fält, formulär, mallar och mail
SLA
- Mät SLA på varje ärende
- Koppla olika SLA till olika ärenderubriker
- Pausa SLA vid valda underkategorier
Projekthantering
- Hantera projekten med engagemang och struktur
- Håll hela projektgruppen informerad samtidigt
- Koppla samman och koordinera ärenden
Enkät
- Följ upp kundnöjdhet med en skräddarsydd enkätundersökning från systemet
- Skapa frågor och svar
- Korrespondens sparas i systemet och är tillgänglig för utvärdering
Fördelar med ärendehantering från DH Solutions
- Effektiviserar ärendehanteringen och sparar värdefull tid
- Ger full kontroll över ärendehanteringsflödet i verksamheten
- Tydlig prissättning med en månadskostnad från 249 SEK per användare och månad