Effektiv ärendehantering

Ärendehantering som ger full kontroll över alla ärenden och är enkel att använda inom hela företaget

Från komplexa arbetsflöden till smidig hantering av ärenden – med DH Solutions ärendehanteringssystem får ni full kontroll över era ärenden. Systemet anpassas helt efter era behov och arbetsflöden, och implementeringen är såväl snabb som effektiv.

Genom att samla all information om både nya och tidigare ärenden på ett ställe blir det lättare för alla inblandade att följa, koordinera och hålla sig uppdaterade. Ärendehanteringssystemet stödjer dessutom kommunikation från flertalet kanaler, så hanteringen av ärenden är smidig, oavsett var de uppstår. Tack vare den integrerade statistikfunktionen får ni även en bra överblick på relevant data, ofta till nytta för att kunna fatta viktiga beslut i er verksamhet.

Vi på DH Solutions är experter på systemintegrationer, så att integrera vårt ärendehanteringssystem med andra till exempel affärssystem och CRM är inga konstigheter alls. Dessutom är systemet molnbaserat, så datan är lättåtkomlig och säkerheten är hög.

Låt oss tillsammans ta er verksamhet till nästa nivå, med vårt ärendehanteringssystem!

Illustration av person sittandes på gigantisk laptop med en laptop i knät

Över 4 000 personer jobbar redan effektivt med ärendehanteringssystemet från DH Solutions.

Användare
0
Anmälare
0
Länder
0
Ärenden per år
0

Enkelt att anpassa ärendehanteringen efter verksamhetens behov

Flexibelt system som är enkelt att anpassa efter verksamhetens specifika behov och arbetsflöde för ärendehantering. Anpassningen brukar inte ta lång tid, vilket möjliggöra en snabb start.

Illustration av person med väldigt stort förstoringsglas framför en analys

All information samlad på samma plats

All kommunikation i alla ärenden samlas på ett ställe, för att kunna följa, koordinera och hålla alla användare uppdaterade på ett enkelt sätt.

Stöd för kommunikation i flera kanaler

All kommunikation i alla ärenden samlas på ett ställe, för att kunna följa, koordinera och hålla alla användare uppdaterade på ett enkelt sätt.

Människa vid dashboard

Statistik ger underlag för rätt beslut

Överskådlig och relevant statistik ger underlag för att följa upp och fatta beslut i verksamheten. Detta skapar affärsnytta på riktigt och är uppskattat hos våra kunder.

Integration med andra system

DH Solutions jobbar mycket med systemintegrationer, vilket underlättar för oss att integrera ärendehanteringsplattformen med till exempel affärssystem, CRM och liknande.

Illustration av person som står framför en molnbaserad plattform

Molnbaserat system

Vårt ärendehanteringssystem är molnbaserat, vilket gör den lättåtkomligt på dator, surfplatta och mobil. Datan i systemet hanteras säkert och säkerhetskopior tas dagligen.

Vi erbjuder

Dokument & Fakturering
  • Skapa en välsorterad dokumentbank
  • Nå dokumenten oavsett var du befinner dig.
  • Kategorisera dokumenten efter t.ex. instruktioner, användarhandböcker och kravspecifikationer
  • Importera artikel- och kundregister i systemet
  • Skicka orderunderlag till faktureringssystemet
  • Registrera arbetstid per ärende
Inventarier
  • Koppla ärenden till era inventarier och bli uppdaterade när något behöver åtgärdas, bytas eller felanmälas               
  • Samla information automatiskt från Microsoft Configuration Manager
  • Anpassa och editera antalet inventarietyper som skrivare, eller telefoner
FAQ
  • Bygg en kunskapsdatabas i systemet
  • Operatören skapar enkelt FAQ av noteringar i ärendet
  • Kunskapsdatabasen blir kärnan för informationshantering där ärendeoperatörerna kan hitta lösningar på återkommande eller komplexa problem för att minska ledtiderna
Rapporter & Statistik
  • Använd fördefinierade rapporter för en snabb och bra översikt av ärendenas prioritet, status och om de lösts i tid
  • Ärendeöversikt per operatör, med information om aktiva ärenden, hur många och vilka som avslutats
  • Mät antal ärenden, ärendetyper, SLA-avvikelser och andra faktorer. Använd underlaget för att optimera och strömlinjeforma organisationens processer

Ärendehantering
  • Molnbaserat – arbeta direkt från webbläsaren i datorn, surfplattan eller mobiltelefonen
  • Möjlighet till lokal installation
  • Ärendekanaler via e-post, telefon eller självserviceportal
  • Konfigurera och editera samtligt innehåll i fält, formulär, mallar och mail
SLA
  • Mät SLA på varje ärende
  • Koppla olika SLA till olika ärenderubriker
  • Pausa SLA vid valda underkategorier
Projekthantering
  • Hantera projekten med engagemang och struktur
  • Håll hela projektgruppen informerad samtidigt
  • Koppla samman och koordinera ärenden
Enkät
  • Följ upp kundnöjdhet med en skräddarsydd enkätundersökning från systemet
  • Skapa frågor och svar
  • Korrespondens sparas i systemet och är tillgänglig för utvärdering

Fördelar med ärendehantering från DH Solutions

  • Effektiviserar ärendehanteringen och sparar värdefull tid
  • Ger full kontroll över ärendehanteringsflödet i verksamheten
  • Tydlig prissättning med en månadskostnad från 249 SEK per användare och månad
Illustration av personer som går igenom olika alternativ på en skärm

Fyll i formuläret nedan för att boka en demo

Kontakta oss

Ulrika Kull Nordgren

Innesäljare och inköp

ulrika.kull-nordgren@dhsolutions.se

035 – 17 91 11

Per Eriksson

Försäljningschef

per.eriksson@dhsolutions.se

035 – 17 91 02

Boka ett möte

Låt oss boka in ett första inspirationsmöte där vi kan visa dig hur vi kan öppna upp spännande möjligheter för din verksamhet. Vi ser fram emot att få prata med dig!

Kontaktinformation
Kontaktinformation
Ange tid och datum för önskat möte så försöker vi tillmötesgå ert önskemål!

Tack för din bokning!

Vi ser fram emot att träffas och diskutera hur vi kan hjälpa dig på bästa sätt.
Vi hör av oss snart med en bekräftelse.

Ha en fantastisk dag!