Släpp er manuella tidregistrering med papper eller excellistor och effektivisera med hjälp av vår digitala app som automatiserar hanteringen av arbetade timmar, avvikelser och frånvaro.
Här kan du enkelt lägga till eller ändra dina tider med hjälp av vårt välutvecklade systemstöd, där automation underlättar och påskyndar attesteringen för chefer och ekonomi.
Fungerar dessutom alldeles utmärkt att integrera med vår frånvaroapp eller andra affärssystem.
Låt oss tillsammans ta er verksamhet till nästa nivå, med tidregistrering!
Vi erbjuder
Datalagring
Appen är byggd med en simpel och kostnadseffektiv datalagring.
Anpassningsbar
Sätt er egen prägel på layout, färg och logga.
Integration
Lösningen är framtagen i Power Platform vilket ger möjlighet till vidare integration med Microsofts verktyg eller andra fristående system.
Låt oss boka in ett första inspirationsmöte där vi kan visa dig hur vi kan öppna upp spännande möjligheter för din verksamhet. Vi ser fram emot att få prata med dig!
Tack för din bokning!
Vi ser fram emot att träffas och diskutera hur vi kan hjälpa dig på bästa sätt. Vi hör av oss snart med en bekräftelse.