Digitalt pyramidevent

I April anordnade vi vårt första digitala Pyramidwebinar – med fokus på elektronisk kundfakturering och leverantörsfakturahantering, via affärssystemet Pyramids integration mot InExchange.

Antalet företag och organisationer som kräver och/eller önskar att ta emot fakturor elektroniskt ökar. Och, nu kan ni göra precis det – utan att ens behöva lämna Pyramid!

Att skicka eller ta emot elektroniska fakturor ha flera fördelar:
1. Datasäkerhet:
– Rätt data mellan parter
– Fakturan kommer till rätt mottagare

2. Effektiv hantering
– Automatisera fakturahanteringen. Tex kan en leverantörsfaktura ankomstregistreras, konteras och skickas ut automatisk.

– Säkerställer att mottagaren får fakturan direkt vilket minskar risken för en försenad betalning.

3. Kostnadsbesparing
– Minskar pappersförbrukningen
– Sparar tid och minskar de administrativa konstnaderna
– Minskar driftkostnaderna

4. Felhantering
– Risken för felhantering minimeras tack vare kravställningen på innehåll.

5. Miljöpåverkan
– Minskar transporter
– Minskar pappersanvändningen

Vill ni veta mer om integrationen mellan Pyramid och InExchange tveka inte att höra av er!

Mer info om affärssystemet Pyramid

Boka ett möte

Låt oss boka in ett första inspirationsmöte där vi kan visa dig hur vi kan öppna upp spännande möjligheter för din verksamhet. Vi ser fram emot att få prata med dig!

Kontaktinformation
Kontaktinformation
Ange tid och datum för önskat möte så försöker vi tillmötesgå ert önskemål!

Tack för din bokning!

Vi ser fram emot att träffas och diskutera hur vi kan hjälpa dig på bästa sätt.
Vi hör av oss snart med en bekräftelse.

Ha en fantastisk dag!